viernes, 2 de enero de 2009

Encarant el 2009


El meu propòsit per aquest dos mil nou és intentar millorar aquest bloc amb l'aparició de persones que tinguin coses interessants a dir. La meva petita aportació com a veí (una mica egoista) és acabar de restaurar l'edifici on visc. Una millora visual per als altres veïns ja que la façana posterior ara es podrà veure des de la nova plaça del Mercat del Guinardó. I l'aportació real, molt modesta això sí, serà explicar els tràmits i gestions que cal fer per no morir en l'intent de reforma de la teva finca i com portar-ho a terme com a president d'escala. Una tasca antropològica apassionant.
Feliç 2009!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Buscant els planells del nou super barri he petat en aquest blog, i després de llegir una mica m'estic partint. Boníssims certs comentaris només compresibles si vius al Passatge Llivia, es que em sembla que ara li han tret la "de" de Llivia.
L'altre dia em vaig trobar una iaia i li vaig comentar els projectes que volia fer en aquest barri, i em va dir si esta mort aquest barri, miri senyora potser quan estigui tot acabat i reactivat vostè ja ha palmat però jo no, pq soc jove i penso veure-ho i col·laborar a la reactivació, entessos??? em va sentar fatal i que el mercat va dir que era una p.merda, miri senyora les parades que han sobreviscut estoicament les hem de vanagloriar, no continuar vomitant a sobre, en fi li vaig dir "no confundir pequeño con malo" hi ha parades amb un genero excel·lent, si vosté es vol travessar Barcelona pq no te res mes a fer em sembla molt bé però jo valoro la qualitat de proximitat. Força Guinardo!!!! i això que soc de Guissona però fa 10 anys que visco en aquest barri i ja l´he fet meu i m'agrada moltissim!!!
qui no el valori que vagi tirant...